JÄSENHAKUOHJEET

KAUDEN 2024-2025 JÄSENMAKSUT LÄHETETTY SÄHKÖPOSTIIN.

OLETHAN YHTEYDESSÄ JÄSENSIHTEERIIN, JOS ET OLE SAANUT SÄHKÖPOSTIA, YHTEYSTIETOSI OVAT MUUTTUNEET TAI ET HALUA JATKAA JÄSENYYTTÄ.

Jäsenyyttämme haetaan alla olevan linkin kautta tai ottamalla yhteyttä jäsensihteeriimme.

JÄSENSIHTEERI Katja Virtanen, p. 040-0495593, jasenet.hsky@gmail.com

Liity jäseneksi

JÄSENHAKEMUS

Kirjoita hakemukseen nimi, syntymäaika, osoite ja sähköpostiosoite. Tieto mahdollisista perheenjäsenistä ja perheenjäsenten syntymäaika.

Uusi kausi alkaa 1.4.2024.
Jäsensihteeri tarkastaa jäsenet kerran kuussa. Tällöin uusilla aina eräpäivä kuun puoli välissä, jolloin he saavat oman korttinsa seuraavan kuun alkuun. Huomioithan tämän kurssimaksuissa. Jäseneksi pitää olla maksettu ennen ilmoittautumista kursseille yms, jotta saa jäsenhintaisen kurssin.

Lähetämme vastaisuudessa joka vuosi uuden jäsenkortin sähköpostitse tai postitse, jolla saa jäsenetuja yhteistyökumppaneiltamme kuluvan kauden ajan. Vanhan kortin voit näin ollen hävittää. Kortti tulee päivittää vuosittain. Uusi kausi alkaa 1.4.

Jäsenmaksut tulevat sähköpostitse, joten ilmoitathan jäsensihteerille voimassa olevan sähköpostiosoitteesi. Maksathan viitteellä, kiitos.

Maksettuasi sinulle lähetetään jäsenkortti, jolla saat jäsenedut, jotka löytyvät yhteistyökumppanit sivulta.

VUODEN 2024 JÄSENMAKSU

Varsinainen jäsen 10 €